مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 20:002020-01-09ورزشي

لیگ برتر بسکتبال| «باخت» سوغات شهرداری از مشهد


تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با باخت مقابل نماینده مشهد، این شهر را ترک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم بسکتبال شهرداری از هفته هفدهم لیگ برتر کشور عصر امروز در مشهد به مصاف آویژه صنعت این شهر رفت و با قبول شکست، دست خالی این شهر را ترک کرد.

شاگردان رضا هنگام پور که در دیدار قبلی خود توانسته بودند نیروی زمینی تهران را شکست دهند در این دیدار نیز به دنبال پیروزی دیگری بودند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

شهرداری بندرعباس که هفته های آغازین لیگ را بسیار بد شروع کرده بود توانست با کسب چند پیروزی متوالی تا میانه های جدول بالا بیاید و در حالی که روند رو به رشدی را طی هفته های گذشته سپری کرده بود این بار مقابل نماینده مشهد تسلیم شد.

نماینده استان در دیدار مقابل آویژه صنعت مشهد با حساب 92 بر 74 به حریف خود باخت تا همچنان با کسب 23 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد.

تیم بسکتبال شهرداری در هفته هیجدهم، دوشنبه 23 دی ماه در سالن فجر بندرعباس از تیم رعد پدافند شهرکرد 21 امتیازی پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/88049 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم بسکتبال شهرداری از هفته هفدهم لیگ برتر کشور عصر امروز در مشهد به مصاف آیژه صنعت این شهر رفت و با قبول شکست، دست خالی این شهر را ترک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر بسکتبال| «باخت» سوغات شهرداری از مشهد

لیگ برتر بسکتبال| «باخت» سوغات شهرداری از مشهد